برشلوني
مرحبا الموقع نور بوجودكم
نرجوا ان تشرفونا بالتسجيل
برشلوني
مرحبا الموقع نور بوجودكم
نرجوا ان تشرفونا بالتسجيل
برشلوني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

برشلوني

منتدى عام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» باتش التعليق العربي فهد العتيبي
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالأحد نوفمبر 21, 2010 11:41 am من طرف haniz

» التعليق العربي
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:43 am من طرف Admin

» باتشات بيس 2010
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:34 am من طرف Admin

» تحميل بيس 10
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:29 am من طرف Admin

» التعليق العربي ل pes 2009
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:26 am من طرف Admin

» باتشات بيس 9
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:18 am من طرف Admin

» تحميل لعبة بيس 9
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:16 am من طرف Admin

» باتشات Pes 2008
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:13 am من طرف Admin

» تحميل لعبة Pes 2008
عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 4:07 am من طرف Admin

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير

عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Empty
مُساهمةموضوع: عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية    عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية  Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 9:23 am

وصفت الفنانة المصرية عبير صبري الجمهور (بالناس الهبلة) وذلك في تعليقها على اتهامها بالتحريض على الفجور خلال المشاهد الساخنة التى قدمتها فى فيلمها الاخير (عصافير الجنة).

وقالت عبير خلال برنامج (بلسان معارضيك) الذي يذاع على قناة (القاهرة والناس) ويقدمه الاعلامى اللبناني طونى خليفة رداً على كل من وجهوا لها إتهامات بهذا الشأنSad دي ناس هبلة اللى بتتكلم الكلام ده .. يعنى مش هحترمهم حتى .. لما فيلم مهم زي (عصافير النيل) ورواية لابراهيم أصلان ومن إخراج احمد علي يتقال عليه كلام تافه وصغير تبقى دي ناس هبلة وأنا ما أردش عليهم)، حسب موقع دنيا الوطن.

وأوضحت صبري عندما سألها طوني خليفة ماذا تقصد بـ (الهبل) قالت: (الهبل فى فكرهم .. ناس سطحيين .. يعنى واحد يسيب فيلم مهم جداً ويسب الافكار اللى فيه ويتكلم عن بوسة !!.. ده معقد وعنده كبت وعنده مشاكل يحلها بعيد عننا.. أنا فخورة اني اشتغلت فى الفيلم ده.. لان الفيلم مش بيخاطب الغرائز).

وعن مسألة خلعها الحجاب واتهامها بالتلاعب بالدين نفت صبري ما كل تردد وقالت: (أنا ما تلاعبتش بالدين ولا حاجة .. أنا لبست الحجاب فى توقيت كنت مقتنعة بالخطوة اللى كنت بعملها ولما خلعته كان فى ظروف خاصة).

واستطردت : (مش معنى أنى خلعت الحجاب إنه مش فرض .. أنا دلوقتى مش قادرة أتحمل مسؤولية الخطوة دي بسبب ظروفى النفسية والشخصية والعملية .. أنا فضلت إن الوضع يبقى مظبوط).
https://humdan.yoo7.com

عبير صبري تصف الجمهور بالهبل والسطحية
صفحة 1 من اصل 1